10 Kasım 2013 Pazar

TALİHSİZ MONT

 Ne zaman kumaşı şöyle fazla fazla alıp rahat rahat dikeyim desem başıma hep aynı şey gelir. Bu projede de aynısı oldu.3 metre kaşe bazı yerlerinde hataları olmasından dolayı çok uygun bir fiyata alındı ve sonra terlsikler üst üste gelmeye başladı. İlk olarak kaşe kalın bir kumaş dar gelmesin diyerek bol kestim. Sonra daraltıp traşlayım derken çok daralttım sırtı kastı. Dizlerime kadar inen bir model yapıyordum ki ağır geldi, demode durdu derken... En sonunda komple söküldü, etek boyu kısaldı. Eteğin çıkan kumaşlardan sırt kulpları tekrar kesildi. Kollar traşlandı ve belden kopartılıp geniş bir korsaj koyuldu. Bütün bu süreç bir aya kadar sürdü. Tabi bu arada bir müşterimin mont siparişi de hiç dokunulmadan iade edildi o moral bozukluğuyla.
Bütün bunlar geçen yıl yaşandı. Sonuçta çok şık bir montum oldu ama kaşe hafif hafif tüylenme yapmaya başladı. Çok uzattım biliyorum ama inanın bu özeti. Yani anlayacağınız çok talihsiz bir mont oldu.                                                                                                                                              Bu gün 10 Kasım Atatürk'ümüzü Anma Töreni başlamadan okulun bahçesinde kızım çekti bu fotoğrafı. HERKESE BOL DİKİŞLİ NEŞELİ GÜNLER...

Hiç yorum yok: