4 Kasım 2013 Pazartesi

KÜÇÜK HIRKA

 Merhaba. Henüz çok yeni blogcu olduğum için hevesliyim. Sürekli yeni paylaşımlar yapıp blogumu ön sayfalara taşımaya çalışıyorum. Üzerimdeki elbiseyi geçen yıl dikmiştim.Burda Dergisinin hangi sayısından hangi model olduğunu bile hatırlayamıyorum en az on yıllık eski bir gömlek kalıbını kullanarak kesmiştim bu elbiseyi. Sadece göğüs penslerini kullandım çünkü elbise önünde pensten hiç hoşlanmıyorum ben. Sırt ortasına da dikiş yapınca bel oyuntumu oradan alıp üzerime şıp diye oturtuyorum. En azından çelik örme gibi bu tür kumaşları.
 Geçen haftalardan birinde Çanakkale Cuma pazarında 3 tl' ye bulduğum bu harika kumaştan sadece 1 gecede diktiğim bu hırkanın ise kalıbı Burda dergisinin 2004/10 sayısının124 nolu modeli. Ben o yılların Burda,larında buluyorum her aradığımı yenilerde hiç bir şey yok gibi.
 Bu hırkayı öyle çok sevdim ki her şekilde kombinleyip giydim. Ama size en çok beğendiğim halini göstermek istedim. Fotoğraflar gece, evde ve yedi yaşındaki kızım tarafından çekildi. Öyle çok fotonun arasından eleyerek çıkardım ki bunları anlatamam.
Şimdilik böyle eski yeni tüm diktiklerimi paylaşmak istiyorum. Önümüzdeki günlerde size basit bir bluz dikimini anlatacağım. BOL DİKİŞLİ GÜNLER..

Hiç yorum yok: