12 Kasım 2013 Salı

DENİM CEKET

 Gördüğüm kadarıyla bütün dikiş blogları tek bir konudan şikayetçi; Burda kalıpları. Ben bu sorunu sevdiğim kalıplarda küçük oynamalar yaparak çözdüm. Yani yeni bir model denemek istersem sevdiğim bir eski kalıbı o modele benzetmeye çalışıyorum. İşte bu denim ceket de benim yıllardır hiç vazgeçmediğim ve çok sevdiğim bir ceket kalıbımdır. Burda dergisi 2003/11 nolu sayının 125 nolu kısa mont kalıbı. Aslında önü çift düğmeli ama ben önlerini daraltarak, yakasını bazen kullanıp bazen kullanmayarak, cep ekleyerek yada bel bandlarını iptal edip boyunu daha çok uzatarak yılardır kendime türlü türlü ceketler diktim ondan.
İlk bahar yaklaşıpta benim denim ceket ihtiyacım ortaya çıkınca önce gidip almaya niyetlendim. Sonra kumaşçımda gördüğüm bu eskitme deseni verilmiş kot kumaşı çok uygun bir fiyata (4-5 tl gibi)bulunca bir deneyeyim olmazsa bir tanede alırım dedim. Bel bandlarıydı, britti, cepti derken birde evdeki metal düğmeler çok uyunca hoşuma gitti ve denim ceket ihtiyacım giderilmiş oldu. Klan kumaşımdan birde etek diktim ancak birlikte giyip takımlamadım hiç. Başka bir postta paylaşırım onuda.
 Bu günde Çanakkale'mizde hava yazdan kalma olunca Kordon' a gidip bir hava alayım dedim.
Fotoğraf daha iyi olabilirdi biliyorum ancak başkalarından rica ettim(yaşlı bir teyzeden). Oyüzden tekrar tekrar çektirmek istemedim. Şimdilik bu kadar. Ben nihayet hayatta yapmak istediğim beni mutlu eden uğraşımı buldum. İnşalah sizde bulursunuz. HEPİNİZE BOL DİKİŞLİ NEŞELİ GÜNLER...

Hiç yorum yok: