12 Kasım 2013 Salı

KIRMIZI KABAN

 Kırmızı rengin enerijisini artık bilmeyenimiz yok. Kendime en çok yakıştırdığım ve içinde en iyi hissettiğim renktir. Geçen yıl kumaşçımda metresi 4 tl'ye bu kadifeyi bulunca evin batmasına falan aldırmadım. Bir hafta boyunca her yer kırmızı kadife parçalarına bulandı. Günde üç defa süpürdüğüm oldu. Ama ben sonuçta bu sıcacık tutan rahat güzel kabana kavuştum.
  Önüne ve arkasında bir elbise kalıbını kullandım. Önlerini geniş tuttum çift düğme yapabilmek için. Yakasını ise sevdiğim bir ceket yakasını genişletip, uzatarak kullandım. Kol kalıbı ise tek parçadan oluşan bir başka kalıp. Yani anlayacağınız toplama bir ceket kalıbı oldu bu.
 Astarı ise yine pazardaki kumaşçımda bulduğum orjinal bir kumaş. Sanki çanta astarını anımsatıyor bana. Ben astarlarımın illa ki kumaşa tam uymasını pek sevmiyorum. Bu şekilde değişik astarlar çok hoşuma gidiyor.
BOL DİKİŞLİ GÜNLER...

Hiç yorum yok: