27 Kasım 2013 Çarşamba

KIRMIZI AŞKIM

 Bu yaz resmen üniforma haline getirdiğim kırmızı elbisemle karşınızdayım. Kalın ligralı kumaştan diktiğim bu elbisede bir gömlek kalıbını kullandım. Sadece göğüs penslerini koydum. Diğer pensleri iptal ettim. Arka ortasına yine dikiş koydum ki belime oturtmak için payı oradan istediğim gibi alabileyim. Genellikle kalın ligralı kumaşları astar ve fermuar derdinden kurtardığı için elbise olarak değerlendiriyorum ve sırt kısmını hep bu şekilde ortadan dikişli yapıyorum.
 Bu sezon sırt dekoltesinin moda olması ekmeğime yağ sürdü.Çünkü ben göğüs dekoltesi kullanmayı hiç sevmiyorum. Bir elbisede dekolte kullanılacaksa  sadece bir yerde kullanılmalı diye düşünenlerden olduğum için de boyunu gayet uzun tuttum.  Bazen altın takı ve ayakkabılarla bazende siyah ayakkabı ve uygun takılarla kombinleyip bir çok yerde giydim. Aslında üzerine minik bir hırka , uygun bir çorap ve kışlık ayakkabı seçeneğiyle bu mevsime de uydurulabilir.
Sanırım önümüzdeki yaz yine bir kaç yerde giyerim. Hala doyabilmiş değilim kendisine. Kırmızı rengin aşığı biri olarak içinde kendimi tanrıça gibi hissediyorum. Abarttım ama gerçekten bu elbisemle kendimi çok çok iyi ve tamamlanmış hissediyorum. Bana çok ucuza mal oldu ve dikimi de bir o kadar kısa sürdü. Emsallerinin fiyatlarını sorduğumdaysa dudaklarım uçukladı. YAŞASIN DİKİŞ DİKMEK diyorum ve herkese mutlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok: