25 Kasım 2013 Pazartesi

EKOSE VE DENİM

 Son yıllarda kendime o kadar çok şey diktim ve bunları paylaşmak için o kadar can atıyorum ki hemen her gün bir şeyler paylaşmak istiyorum. Bir taraftanda korkuyorum. Elimdekiler bitince ne yapacağım diye.
 Bu gün öğleden sonramı fotoğraf çekimine ayırdım. Evde ne varsa giyip giyip çekildim.  Bu eteğimin kumaşından kendime denim ceket dikmiştim ve onuda burada paylaşmıştım. Bu tarz spor kıyafetleri bol vakitlerimde türlü türlü ceplerle süslemeye bayılıyorum. Kumaşlarla puzzle oynamak gibi geliyor bana. Çok güzel stres attırıyor.
       Evde bir açı yakaladım. Ordan fotoğrafları çektiğimde hem ışıktan fazla etkilenmiyor, hemde beni boydan alıyor. Oyüzden bir çok fotoğrafı hep aynı yerde çekmek durumunda kaldım.
Bu son fotoğrafta ise göbeğimi içime çekmeyi unutmuşum. Ama  yinede yayınlıyorum.  Güzel günler geçirmeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok: