29 Kasım 2013 Cuma

DANTELLİ SALAŞ TİŞÖRT

 Geçtiğimiz yaz farklı kumaş arayışları içinde kıvranan ben ve benden daha da beter kumaş tutkunu annem, bir salı günü kendimizi Gelibolu yollarında bulduk. Çünkü salı günü Gelibolu'da bir pazar kurulurmuş. Bu kurulan pazara da bir parça kumaşçı gelirmiş. Gittik ve bu parça kumaşçıyı bulduk. Uzun bir karıştırma, ayrıştırma, seçme ve elemeden sonra ben 70 tl' lik, annem ise 50 tl'lik kumaşla dolu büyük çuvallarla eve döndük. Bu kumaşların içinde neler yoktu ki. Rengarenk trikolar, penyeler, gabardinler, tül ve danteller.
İşte bu tişört'te kullandığım penye kumaşı da oradan aldım. Omuzlarında yine ordan aldığım aynı renk danteli kullandım. Ben bu bluzu hiç giyemeden yaz bitti. Ancak seneye bol bol giyeceğim parçalardan biri olacak. Her hangi bir tişörtümü kalıp olarak kullandım. Dikimi çok basit parçalardan biri. Aslında dikmekten en çok hoşlandığım parçalar ceket ve mont gibi zahmetli ve pahalıya alınan parçalar. Ancak arada dinlenme ve eğlenme adına ve tabiki ihtiyaç olmasından dolayı bu tip şeyler de dikmenin başka bir tadı da var. Herkeze neşeli, mutlu ve bol dikişli günler..

Hiç yorum yok: