26 Kasım 2013 Salı

TADİLAT

  Geçen hafta diktiğim bu bluz, eteklerinin kısa ve kabarık durmasından dolayı pek içime sinmemişti. Simli olduğu için ben daha klasik bir tarzda kullanırım diye düşünmüştüm. Sonra ne yapabilirim bu bluza diye araştırırken  sporlaştırmak geldi aklıma . Hem tarzları karıştırmış olurum, hemde önü rakamlı tişört trendine uyarak daha modern bir parçaya sahip olurum dedim.
 İlk olarak çok sıkan yakasını genişletip siyah çelik örme geçtim. Aynı şekilde etek ucunu da hafif büzdürerek aynı siyah çelik örmeyle biyeledim. Daha sonra telalanmış siyah çelik örme üzerine kağıttan hazırladığım rakamları koyup kestim. Paça telasıyla rakamları tişörtün önüne güzelce yapıştırıp, kenarlarından 4 numaralı düz dikişle muntazam bir şekilde diktim. Rakamlar ise doğum yılım olsun dedim.
Çanakkale 'nin yağmurlu karanlık bir gününde pencere kıyısında, elimde kahvem, üzerimde kendi tasarımım rahat ev kıyafetimle çektiğim bu fotoyu da sizlerle paylaşmak istedim. Altına en kısa zamanda siyah çelik örme kumaştan birde rahat pantolon dikmeyi düşünüyorum. HERKESE BOL DİKİŞLİ, MUTLU, SAĞLIK DOLU GÜNLER..

Hiç yorum yok: