18 Kasım 2013 Pazartesi

MİLİTARY CEKET

 Moda diye herşeyi giyemem, kendimi stil sahibi olarak ta kesinlikle görmüyorum. Bunu söyleyebilmek için 40 fırın ekmek yemek gerekli diye düşünüyorum. Ancak son yıllarda tuhaf bir moda anlayışı ortaya çıktı. Birbirine hiç uymayan parçaları bir araya getirmek. Mesela bu military ceketin altına dantelli beyaz bir elbise giymek gibi.. Ben moda konusunda galiba çok cesur değilim.
Geçtiğimiz sezon şöyle bir gelip geçiveren kamuflaj modası benim çok hoşuma gitmişti. Derhal bu ceketi dikip bahar aylarında beyaz atlet ve jean pantolonla giymiştim. Hala da giymeye doyamadıklarımdan. Bol spor dikiş ve eskitme düğmelerle , kapaklı ceplerle tam istediğim havayı yakalayabilmiştim. İçinde kendimi iyi hissettiğim bir parça. Aslında doğrusunu söylemek gerekirse kendi diktiğim bütün kıyafetleri bir başkasında görme ihtimalim olmadığı için, sadece bana özel olduğu için çok severek giyiyorum. Yani YAŞASIN DİKİŞ DİKMEK diyorum. HERKEZE BOL DİKİŞLİ GÜNLER...

Hiç yorum yok: