3 Kasım 2013 Pazar

ELBİSEYDİ YELEK OLDU

 Bu gün size DIY projemi tanıtmak istiyorum. Bu sezon yelek modası hala devam ederken ve ekose modası almış başını yürümüşken daha sezon başında bu yıl artık giymem deyip tavan arasına çıkardığım bir elbisem geldi aklıma. hemen gidip onu aldım elbise olarak yukarıda görünüyor. tam detaylı olarak görünmemiş ama kollarına hiç dokunmadım. Sadece önünü arka yaptım çünkü, arka ortasındaki dikişi açtım. Eteğini dar etek gibi ama penssiz olarak bol bir bluza lastikle eklemiştim.
 Lastiği ve eteği söktüm etek olan kısmı ikiye katlayıp  büyük bir yaka elde ettim. Kumaşım çok atan bir kumaş olduğu için ve aynı deriden bir kalem eteğim var onunla da giyilebilsin diye önlerine deri pat koydum. Son olarak kimono düğmesine benzer iki adet düğmeyle önünü bitirdim. Kemerli yada kemersiz kullanabileceğim değişik bir yeleğim oldu. Ben çok sevdim.
 Bu elbiseyi ise bayram için kızıma dikmiştim. Çanakkale Cuma Pazarına gelen bir parça kumaşçıdan alıp diktim. eteğindeki boya lekeleri gözükmesin diye tül ile kapatmaya çalıştım elbisenin havası bir anda değişti bence harika oldu.


Bu fotolar ise acemiliğimden ve aceleciliğimden kaynaklı yan şekilde kusura bakmayın artık.

Hiç yorum yok: