9 Kasım 2013 Cumartesi

SİYAHLAR VE LEOPAR

 Uzun süredir dikiş dikiyorum ama üst beden için bir şey dikmek istediğimde elim sadece iki kalıba gider. İşte o kalıplardan biri bu reglan kollu kalıp. 2004/10 sayılı Burda Dergisinden çıkardığım bu kalıptan neler yapmadım ki. Mont ve kabandan tutunda fantazi bluz hatta sweet bile dikmişliğim var.
 İşte bu siyah trikoyu da sadece 1-2 saat içinde diktim. Omuzlarındaki pensler sayesinde iyi bir görüntü sağlıyor.
 Altına giydiğim leopar eteği de yine ben diktim. Basit bir dar etek modeli. Bundan on yıl önce gittiğim dikiş kursunda hocamızın öğrettiği etek kalıbı çıkarma tekniğiyle kendi ölçülerime göre çıkarmıştım. Aradan geçen on yıldan sonra hala aynı kalıbı kullanabiliyor olmam beni çok mutlu ediyor.
 Leopar modasına bende gardrobuma 2-3 parça leopar ekleyerek uymuş oldum. Hepinize BOL DİKİŞLİ GÜNLER..

Hiç yorum yok: