7 Kasım 2013 Perşembe

BASİT KAZAK DİKİMİ

 Merhaba. Bu gün sizlere dün öğleden sonra diktiğim çok basit bir kazağın dikimini anlatmaya çalışacağım. Gerçi kendimi kaptırıp fotoğraflamayı unuttuğum yerler olmuş ama dilim döndüğünce açıklayacağım. Öncelikle (sağdan sola) bir ön, iki adet kol ve birde sırt kestim. Siz eğer elinizde kalıp yoksa sevdiğiniz bir triko kazağınızıda kumaşın üzerine koyup kesebilirsiniz.
 Daha sonra önce omuz dikişlerini dikip sonra kolları taktım ve tüm parçalar birbirine eklenmiş oldu.
 Güzelce kol altlarını da diktim tabi bunları yaparken kumaşın yüzü hep içte ve birbirine bakacak durumda olması gerekli.
 Benim trikom çok ince olduğundan etek ucuna iki kat geniş bir korsaj kestim. Bunu yaparken kazağın etek ucu genişliğinden biraz daha küçük bir parça kesmelisiniz ki korsaj altta kalçayı sararken kazak üstte daha bol kalsın. Kol ucu ve yakayıda aynı teknikle bitirdim.  BOL DİKİŞLİ GÜNLER...

Hiç yorum yok: