25 Haziran 2014 Çarşamba

TATİLDEN DERLEMELER..

 Yine tatilden bir kaç kare paylaşmak istedim. Bunu yaparken de eski diktiklerimden size bazı hatırlatmalar yaparım diye düşündüm. Örneğin bu bluz ....
 Bu foto kayınpederimin arazisi içinde, tam kuyu başında yetişmiş bir armut ağacının armutlarını yerken, kızım ve kankaları ile ...
 Bunu hatırladınıdınızmı? Karşımda güzeller güzeli, görmeden ölürsem gözlerim açık gideceği Midilli adası. Önümde muhteşem tertemiz Ege...Ve tabi üzerimde kendi diktiğim kimonom.

 Bu bluzumu daha önce üzerimde görmemiştiniz.  Burada paylaşmıştım sadece. Önünü iki kat çalışıp bir katına hareket olsun diye verev bir kesik attım.
 Bu elbisemide scuba kumaş denilen o mucizevi kumaştan dikmiştim. Geçtiğimiz günlerde bir akraba sünnetinde giydim ve kendimi içinde pek bi cici, pek bi hoş hissettim..
Gördüğünüz gibi giydiğim kıyafetlerin neredeyse tamamını kendim dikiyorum.. Sadece kot pantolon, ayakkabı ve çantalarım satın alınma..
 Herkese kucak dolusu sevgiler....

Hiç yorum yok: