8 Haziran 2014 Pazar

KOLAYINDAN KALEM ETEK

 Geçtiğimiz günlerde biraz çarşıları gezdim ve gördümki en iyi markaların sattığı ürünler, güzel desenlere sahip kumaşlardan temiz işçilik ile çok basit tasarımlar yapıp satmak. Örneğin kalem eteklerde ne pens ne fermuar vardı. Eve geldiğimde hemen güzell desenli sucuba kumaşımı masanın üzerine serdim ve üstüne sevdiğim bir kalem eteğimi yatırıp pens ve fermuar yapmadan dikiverdim gitti. Sucuba kumaşların etek ucu dikişi bile olmuyor ama ben yindede dayanamayıp yaptım. Ayrıca belinede kumaşı ikiye katlayarak ince bir bant geçtim ve bandı eteğe zikzak dikiş ile tuttudum. Giydiğimde etek üzerime cuk oturmuştu. Bir daha esnek kumaştan kalem etek çalışırsam asla fermuar, yırtmaç ve pens gibi gereksiz ayrıntılarla uğraşmam.

 Üzerine de yine kendi diktiğim bluzumu giydim. Pek tonları tutmadı ama olsun.
Şimdilik benden bu kadar herkese kucak dolusu sevgiler..

Hiç yorum yok: