1 Haziran 2014 Pazar

NEON BLUZ

 O kadar çok dikiş diken biri olarak gardrobum kıyafet dolu.. Ancak bazı günler öyle oluyorki, biri diğerine uymuyor, birinin boyu kısa, biri yıkanmamış birde en önemlisi KOCA onayından geçmeme durumu var... derken ben ne giyeceğimi bilemez halde kalakalmışım... İşte bu gibi durumlar için kot pantolon veya beyaz pantolon üzeri düz renkte ve sade modellerde bir kaç bluz dikmeye karar verdim. Bu amaçla alınmış birkaç kumaşım vardı..
   Neon modasının geçip gittiğinin farkındayım ancak,bu fıstık yeşili, kendinden kabartmalı ve esnek kumaştan bir bluz diktim kendime.. Yine İrem hanımın etkinliği için kullandığım kalıbı kumaşın üzerine yatırıp kafama göre takıldım. Yakasını özellikle yanlara doğru hafif açtım ki bazen kayıp bir omuza dekolte versin. Çok fazla da değil yinede..
 Hemen diker dikmez giydim bile. Şu an kirli sepetinde..
Altta gördüğünüz pembe bluz ise uzun zamandır yarım bir şekilde beklemedeydi. Onuda elim değmişken bitiriverdim. Bir ara lazım olur temiz temiz giyerim...
  Şimdilik bu kadar herkese sevgiler...

Hiç yorum yok: