22 Haziran 2014 Pazar

SİPARİŞLER 2

 Tatil öncesi son bir hafta yoğun olduğumdan yazı girememiştim. Yoğunluğumun sebebi bu iki elbiseydi. Yine şu geçtiğimiz yazımda bahsettiğim ürünlerin sahibesi bayan için diktim bu kıyafetleri.
 Bu kumaşımın desenini çok beğenerek almıştım. Gelen müşterilerimin benim kumaşlarım arasından seçim yapması çok daha avantajlı oluyor. Hem benim kumaş sirkülasyunum hızlanıyor hemde kumaş seçmeyi becermeyebilen ve sadece desenine bakarak alınan, esneme payı olmayan ve astar isteyen kumaşlarla karşılaşmıyorum.
 Bu elbise ise yine scuba kumaştan dikildi. Fakat bu defa kol, yaka ve etek dikişleri kapatıldı. Sahibesi bayan ile çok hoş bir uyum yakaladık ve umarım bu uyumlu çalışmalarımız devam eder...


Son olarak yine tatilden bir foto ile veda edeyim. Gülpınar beldesindeki tarihi bir caminin duvarının dibinde kızım ile birlikteyiz. Üzerimdeki elbiseyi yine kendim dikmiş ve burada paylaşmıştım. Herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok: