28 Haziran 2014 Cumartesi

RAMAZAN BEREKETİ

 Bana Ramazan daha gelmeden bereketini getirmeye başlamıştı ki tam geldiği gün hem bereketini hem azmini iyiden iyiye hissettirdi.
 Bu eteği astarlı ve kemerli olarak çalıştım. Maksi yada midi boy olabilir. Çünkü müşteriyi görmedim. Bana gönderilen başka bir eteğe birebir olarak uygun biçimde diktim.
 Bu elbisenin siparişini ise daha dün aldım. Fakat müşterinin ve benim tatil planlarım tuhaf bir biçimde kargaşa yaratınca 2-3 gün içinde bitirmem gereken bir kaç projeden biri bu elbiseydi. Üst kısmını salaş bir bluz olarak diktim. Daha sonra astarla birlikte etek kısmına diktim. Etek ve astar arasına gizli bir tünel yapıp araya da lastik geçirince tam müşterimin ağzına layık bir elbise oldu.

 Ve yine elbiseyle aynı kişiye ait olan bu üç kalem etek var. Alttaki iki etek scuba kumaş mucizesinden...

Bu yaz yine Ramazan ve oruç korkutur gibi olmuştu, ancak çok şükür ki ilk gün hiç zorlanmadan orucumu tuttum. Çok uzun bir zaman aç kalınmasına rağmen  Allah kolaylığını veriyor.
  İnşallah dini duygularımızın yükseldiği bu ayda hepimizin sofrasından bereket, mutluluk, huzur ve sevgi eksik olmasın...

Hiç yorum yok: