21 Haziran 2014 Cumartesi

EGE'DEN...

    Ben tatilimin birinci turunu tamamlayıp döndüm. Egenin keşfedilmemiş, yolu izi olmayan, sadece yerel halkın vede kaçak göçmenlerin bildiği bir koyda yüzmenin tadını çıkardım. Ama Allaha şükür artık eskisi gibi güneşlenip kararmamayı öğrendim.
     Ben denizlere ve deniz kıyısı yerlere baktıkça tanrının estetik anlayışına hayran kalıyorum. Şu arkamdaki kayanın estetiğine, denizlerin ferahlığına, suların berraklığına baktıkça mest oluyorum. Sizcede öyle değilmi?

 Üzerimdeki bluza gelecek olursak tatile gitmeden hemen öncesi akşam bir çırpıda dikiverdiğim iki bluzdan biri. Önüne çizgili penye arka ve biyelerine düz siyah penye kullandım. Arka kısmı öne göre 2-3 cm daha uzun. Kızımıda köyde babaannesinde bırakıp döndüm. Kısmetse 9 gün sonra eşimle gidip alacağız. Şimdi onsuz kendimi yarım hissediyorum. Oysaki biraz rahat ederim diye düşünmüştüm. Annelik çok tuhaf hisler yüklüyor insana.. Şimdilik benden bu kadar. Hepinize kucak dolusu sevgiler ve berrak fotolar getirdim Egeden....

Hiç yorum yok: