12 Aralık 2014 Cuma

YENİ PARTİ KUMAŞLAR

 Bu gün aldığım kumaşlarla tam olarak yeni yıl havasına girmiş bulunmaktayım. Zaten 2015 ten beklentilerim gayet güzel.Üstte gördükleriniz pamuklu ve çift kat dokunuşlu, çok yumuşak kışlık penye kumaşlar. Ne yazıkki çok az miktardalar. Örneğin üst dkecek olsam kol çıkmayacak şekilde. Ama olsun bir şekilde ben hepsini bir şeyler yaparım.
 Bu ise süper kapitoneli, kalın bir kumaş. Aldığım yerde bayanlar,'' ondan yelek olur'' dediler ancak ben kısa mont yada astar olabilir diye düşünüyorum. Yada kolları başka kumaştan bir trençkot.
Bunlarda aslında kırmızı olan petek dokunuşlu, esnek, kışlık kumaşlarım. İki parça aldım. Nedense bu aralar analı kızlı takımlara takmış durumdayım. Kızımla ikimiz için birşeyler yapacağım. 
 Ben işlerimin başına döneyim şimdi. Size kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok: