19 Aralık 2014 Cuma

DENİM PARKA BAŞLANGIÇ

 Geçtiğimiz haftalarda, pazarda parça olarak bulduğum bu güzel kot kumaşı, kot parka olarak kesmiştim. Ancak elimdeki kumaştan  ana parçalar çıkmıştı. Oysaki ben büyük cepli, kapşonlu bir model hayal etmiştim.  O yüzden bu gün aynı kumaşın devamından aramak için yine parça kumaşçımdaydım ve buldum.
Tabi  gitmişken bir tek onu alıp dönmek olmazdı. Bu yılın modası taba renk kot- gabardin karışımı kumaşı bulunca yine dayanamayıp aldım. Bu kot parkanın arkasından birde trenç dikmek istiyorum kısmetse.
  Bu kadın niye bu kadar çok dış giyim dikiyor diye soracak olursanız, dış giyim hem en çok göz önünde olan hemde en pahalı ve dikimi zor olan parçalardan. O yüzden seneye bebekle dikemezsem diye bu yıl bol bol dış giyim dikmeye çalışıyorum. Bu ara vaktim o kadar kısıtlı ki hep bir koşturmaca içindeyim. Eskiden yazılarımı geniş geniş yaıyorken şimdi sıkışık zamanlarda yazmaya çalışıyorum. O yüzden kusuruma bakmayın. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: