30 Aralık 2014 Salı

EL YAPIMI HASTANE ÇIKIŞI

 Geçtiğimiz günlerde instagramda yapım aşamasını paylaştığım, bu  minik takım dün akşam nihayet bitti. Piyasada Hastane Çıkışı adı altında satılan takımlardan birini kalıp olarak kullanarak yaptım. Yanlız, biyeleri ve pantolonun o ayak kısmındaki detayları beni çok oyaladı. Şu an hala pantolonun lastiği ,üst parçanın ve önlüğün çıtçıtları eksik. En kısa zamanda tuhafiyeden temin edilecekler.
Kızımı büyütürken pembe ve tonlarına hapsolmaktan o derece bıkmışım ki bu projede siyah biyeler kullandım. Önlüğü çift kat çalıştığım için tekrar biyelemedim. Belki üzerine siyah bir papyon filan düşünebilirim. Şapka içinde biraz süsleme düşünülebilir aslında. Eksikleriyle de olsa bir takım da benden olsun diye düşündüğüm için böyle bir takım diktim oğluşuma. İnşallah hayırlısı ile dünyaya gelir.
  Yeni yıl herkese güzelliklerle gelsin. Herkese çok çok ama çok mutlu yıllar.....:))

Hiç yorum yok: