2 Aralık 2014 Salı

JEAN PANTOLONU HAMİLE PANTOLONUNA ÇEVİRME

 Hamilelikte özlemini duyduğum iki şeyden biri ince belim, ikincisi kot pantolonlarım. Bu defa 18. haftaya kadar boyfriend jeanimin içine girip düğmelerini kapatabildim. Ancak bu gün karnıma baskı yapmasından dolayı artık giymemeye karar verdim. Geçen yıl aldığım bacak kısmı rahat, ligralı kotumu, hamile pantolonuna çeviriyorum.. İlk olarak kemer kısmını kesip fermuarını iptal ettim. O kısımdan da biraz yer kazanabilmek için hafif açık bir açı ile sabitleyip esneyen kalın kumaşımla bir bel uydurdum ve diktim. Artık bacak kısmı gayet iyi duran, kazak ve tuniklerimin altına giyip jean şıklığımı sürdürebileceğim bir hamile pantolonum oldu.
Yerdeki durşuna bakmayın üstte gayet iyi duruyor. En kısa zamanda, bu pantolonla yapılmış konbinlerle buralarda olurum. Sevgiler...

Hiç yorum yok: