11 Aralık 2014 Perşembe

HAMİLE BOYFRİEND JEAN (DIY)

 Son zamanlarda Boyfriend Jeanlerin moda olmasından mı, yoksa benim jean parçaları çok sevmemden mi bilinmez, eşimin gözden çıkardığı tüm kotlara el koymaya başladım.
Bu kez yine, son olarak nasıl yaptığımı kısaca anlatıyorum ve bir daha artık açıklamalı jean dönüşümü yapmayacağımı buradan bildiriyorum. Çünkü kendim bile sıklıdım artık kendi jean dönüştürme projelerimden:))
Eşimin eski kotu ilk olarak bacak kısmından daraltıldı.

 Beline uygun esnek kumaştan çift kat bant geçildi.
 İlk olarak esneterek iğnelerle sabitlediğim bantı daha sonra diktim.
Ve yine kendi diktiğim parçalar arasında en çok kıymet verdiğim kot gömleğimle giydim. İlk baştaki gömleğimi de geçen yıl dikmiştim tık tık.
  Bu defaki projede hem erkek kotunu, bayan kotuna çevirmiş hemde hamileliğe uygun hale getirmiş oldum. Yeni projelerde görüşmek üzere SEVGİLER...

Hiç yorum yok: