6 Kasım 2015 Cuma

DERİ BİYELİ HIRKA

 Yine bir tadilat işi ile karşınızdayım. Bu tadilat benim gözümü öyle korkuttu öyle korkuttu ki bir müddet  makinaya  yaklaşmak istemedim. Bunu yarım bırakıp başka bir işe başlamak ta istemedim. Bu yüzden çok verimsiz bir dönem geçirdim. Geçen yıl diktiğim MANTOMSU HIRKA'mı hatırlayanlarınız vardır. İşte o hırkanın yakasını zapdetmek bana çok zor geldi, ayrıca kollarının istediğim boyu vermemiş olması da canımı sıktı. O yüzden tekrar kalıba yatırdım ve kestim. Bir şekilde ortaya bu çıktı. Hiç sevmememe ve tercih etmememe rağmen biye ile çerçevelemek istedim. Tabi daha şık dursun diye de deri biye aldım. Yani anlayacağanız bir iş çabucak bitip giyilip eskimeye başlarsa hoşuma gidiyor. Üstüne bu kadar düşünce, elimde uğraşırken sıkılıyorum ben. Şu halini de çok sevmedim yani.
 Fotoğraflardan bile belli hırka ile aramızdaki uyum. Belki gün gelir ona daha uygun parçalarla müthiş bir uyum yakalar ve dolabımın starı olur. 

Deri biye sert olduğundan ve ben biye ile çalışmanın tekniğini pek bilmediğimden yaka oyuntularında bu tarz büzgüler oldu. 
  Bu hırkadan sonra eşime bir takım pijama ve kızıma yine kendi kazağımı bozarak eşofman altı diktim. En kısa zamanda onların yazılarında görüşmek üzere  SEVGİLER

Hiç yorum yok: