16 Kasım 2015 Pazartesi

YİNE SARI

 Blogumu biraz takip etme fırsatı bulduysanız benim sarı rengi ne çok sevdiğimi anlamışsınızdır. Bu sarı triko benim blogumu açtığımdan beri 4. sarı parçam. Uzun da bir hikayesi var. Neredeyse bir aydır elimde. Hep bir aksilik çıktı ve sökülüp tekrar dikildi. Kalıpsız, salaş ve de düşük kol olarak ilk kestiğimde göz kararı kesmiştim, ama beden kısmı yeteri kadar bol olmadı, hele ki gögüs kısmı iyice sıktı. Bunu farkettiğimde kollarını da takmıştım. Sadece kol altı ve yan dikişi söküp o kısma uzun, 10-15 cm eninde bir parça koydum. Alt resimde az çok gözüküyor. Daha sonra etek ucunu kıvırdım ve kola da bant koyup bitirdim. Ancak kol bandı bol geldi bu defa da. Bu kez kolların dikişlerini açıp kol ucuna doğru biraz daraltıp bandı da daraltıp tekrar diktim. Tabi bu süreç, aralardaki bekleme süreleriyle uzadıkça uzadı ama en sonunda içime sine sine giyebileceğim bir sarı parçam daha oldu.
Bu arada siyah pantolon eksikliğimi siyah keten SKINY bir pantolon satın alarak bir nebze de olsa hallettim ama yinede hafif bol duran, yanlardan cepli bir havuç pantolon dikesim var.
Daha önceki sarı parçalarımı görmek isteyenler buraya, buraya ve de buraya tıklayabilirler. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: