9 Kasım 2015 Pazartesi

EŞİME PİJAMA& KIZIMA EŞOFMAN ALTI

 Bu ara ihtiyaçlar beni sıkıştırırken bir yandan tadilatlar bir yandan da yarım işler üzerime geliyordu. Hepsini aklımda sıralamaya koyup çok ama çok yavaş bir şekilde yetişmeye çalışıyordum ki eşimin pijama ihtiyacı için herşeye ara verdim ve en hızlı tarafından ona bir pijama takım diktim. Evde bulunan kumaşlarımın içinde çok koyu lacivert, pamuklu, kalın bir penyem vardı. Hemde çok büyük ebattaydı ve dolapta büyük bir yer kaplıyordu. Onu bu şekilde değerlendirdim. Üst için eşime diktiğim tüm üstlerde kullandığım ve onun eski kazağından keserek elde ettiğim kalıbı kullandım. Alt için ise yine onun bir eşofman altını kullandım.
 Bu üst ise geçen yıl kendim için diktiğim ve sanırım beğenmediğim için blogda paylaşmaya gerek görmediğim bir parça. Bu yıl dolabımı temizlerken aklıma kızım için bir alt dikmek geldi. Gövdesinden bacakları çıkardım ve kol bileklerini ayak bileklerinde kullandım. Beli için kumaş yetmediğinden nasıl olsa görünmeyeceği için yine kollarda kullandığım parçayı kullandım.
Aslında kızım bu altı hiç beğenmediğini ve kullanmayacağını söylemişti ama hafta sonu COTON'dan aldığımız kapşonlu üst ile çok uyum sağlayınca beğendi ve giymeye karar verdi. Artık serbest kıyafet günlerinde giyebileceği bir alternatif olacak. 

Hiç yorum yok: