31 Ekim 2015 Cumartesi

BEYAZ GÖMLEK

 İnstagramdan takip edenler bilir. Bu gömleği geçtiğimiz günlerde kesmiştim. Aslında uzun zaman elimde sürünür, bitmek bilmez, diye düşünmüştüm ama sanırım  yıllardır süregelen  düz beyaz gömlek hasretim ağır bastığından çabucak bitirdim, nasıl olduysa. Her gömleğim de kullandığım düz basit gömlek kalıbımı kullandım. Sırtındaki pensleri biraz oversıze bir görüntü istediğim için iptal ettim. 
 Ben yıllardır dikiş dikiyorum ama nedense, beyaz gömlek, siyah pantolon gibi her kombini tamamlayan anahtar parçaları atlamışım. Yani çok yakında bir de siyah pantolon dikeceğimin sinyalini vermiş olayım. Bu eteği buradan hatırlayanlarınız olacaktır.
 Yine bu pantolonu da geçtiğimiz yıl dikmiş ve siyah triko ile kombinlemiştim. O da üzerine beyaz gömlek beklentisi içindeydi.

Ayrıca soğuk havalarda kazakların içinden yakasının çıkması da çok hoşuma gidiyor beyaz gömleklerin.
     Benim hayalimdeki beyaz gömlek tam anlamıyla bu duruşa sahipti. Yani biraz erkek gömleği gibi olacak ama kol boyu, omuzlarının duruşu ve boyu bana göre olacak ve emanet gibi durmayacak. Bu duruşu da sadece sırttaki pensleri iptal ederek sağladım. 
  Şimdi sırada geçen yıl diktiğim Mantomsu Hırka' ya yapılacak bir kaç değişiklik var.  
  Neredeyse unutuyordum. Bu gün blogumun ikinci yıl dönümü. İnşallah daha uzun yıllar burada sizlerle buluşmak dileğiyle. SEVGİLER..

Hiç yorum yok: