14 Ekim 2015 Çarşamba

MİNT YEŞİLİ ÇOCUK ELBİSESİ

 Ben yayınları ağırdan alıp stok yapayım derken sizlerden bir hayli uzun süre ayrı kaldım galiba. Gerçi bu ayrılığın uzamasının sebebi  biraz da ülke gündemiydi. Ben nedense bizleri daha kötü yarınların beklediğini düşünenlerden olduğum için pek bu konulara girip sizi de sıkmak istemiyorum.        Neyse ben en iyisi dikişlerimden bahsedeyim. Kızıma kalıpsız bir şekilde kestiğim, bu elbiseyi penye kumaştan diktim. Ancak penye çok ince olduğundan astarlamak yerine kumaşı iki kat kullandım ve bunu da şık göstermek için alt eteği üste göre daha uzun bıraktım. Ayrıca ön arkaya göre daha uzun. Malum konu bizim kız olunca biraz yaratıcılık yapmak, farklılık yaratmak gerekiyor. Yoksa beğenilmiyor. Ben bel kısmına bir tünel bıraktım ve oraya lastik geçecektim ama kızım daha önceki elbiselerinden birinin kemerini kullanmayı tercih etti bende mecbur onun bu kararına saygı duydum. Bu arada benim bu boyun eğmiş ''uyar oğlu'' hallerimi kızı olanlar çok iyi anlıyorlardır.

  Bir de anneannemizin elinden çıkma bu bluz var. Artık anne kız kombinlerimize bunlar da eklendi.

Hiç yorum yok: