16 Ekim 2014 Perşembe

MİMLENDİM:))

MİMLENMİŞİM
Bu aralar içim kıpır kıpır ve de anlatmak, içimi dökmek istediğim bir sürü şey hissediyorken sevgili  Burchin's beni mimlemiş. Aslında ikinci defadan sonra mim cevaplamak blogger olarak bana pek keyif vermemişti. Ancak bu defa sorular, bu günlerde hissettiklerimi sorgular nitelikte olunca hemen cevaplamaya başlıyorum.


BU ARALAR HAYATINDA NELER OLUYOR, SENİ NASIL ETKİLİYOR BU OLAYLAR?
 Bu aralar ikinci bebeğimizi bekliyoruz. O yüzden bazen neşe, bazen kaygı, bazen de açıklanamayan bir belirsizlik içindeyim.


HAYATIN SENİN İÇİN NE KADAR ÖNEM ARZ EDİYOR?
Hayatım benim için 30 u geçince daha bir önem kazandı. Daha önceleri dünyanın yaşanmaz bir yer olduğunu düşünürken şimdi yaşamayı öğrenmiş, hayatının denetimini eline almış biri olarak gayet keyif alıyorum hayattan..



KENDİNİ BİR KENARA ÇEKİP DÜŞÜNDÜĞÜN OLUR MU?
Gün içinde en çok buna vakit ayırmaya çalışıyorum. Özellikle dikiş dikerken bunu daha rahat yapıyorum. Çünkü bu dünyada sahip olduğum  ve hükmedebildiğim tek şey kendi varlığım.



NEFRET ETTİĞİN BİR ALIŞKANLIĞIN VAR MI?
Hayır yok. Zaten kötü alışkanlıkları olmayan biriyim. Kendimde sevmediğim özelliklerimden de yılllar geçtikçe kurtulmaya çalışıyorum. İlk olarak lugatımdan kaldırdığım sözcük nefret olduğundan böyle bir alışkanlığım da yok.



BU HAFTA İÇİNDE NELER YAŞADIN?
Her zamanki gibi rutin bir haftaydı. Kızımı okula götürüp getirmece ve dikiş. Ara sıra da arkadaşlarla kahvaltı, kahve..



HAYAT?
Çok güzel izlemesi keyifli ve süprizli bir film.Allah dert vermesin de ben böyle keyifli keyifli seyredeyim.


SON ZAMANLARDA BİR DEĞİŞİKLİĞE UĞRADIĞINI HİSSEDİYOR MUSUN?
Evet hemde nasıl. İçimde yeni bir can yetişiyor. Daha ne olsun.



HAYATTAN BEKLENTİLERİN NELER?.
Bize bu günlerimizi aratacak günler getirmesin yeter. Şükür ve minnet duygularımdan beni mahrum etmesin. Kalbimizden kötü hisleri alsın ve yerine iyilikleri doldursun. Ayrıca artık lütfen ülkemiz için güzel günler başlasın. Milli değerlerimiz zaten elimizden alındı bari topraklarımız tek parça kalsın. Halkımız yine bir bütün olsun. Türklüğümüz ve Atatürkümüz yine bizi birleştiren en önemli değerlerimiz olsun.

 Bende Sevgili ESRA SEVGİ'yi mimliyorum.

Hiç yorum yok: