16 Ekim 2014 Perşembe

BOHEM TARZ YANILGIM

 Kızlar size evimde  dekorasyon ile ilgili değişiklikler yapacağımı ve kışlık konuma geçerken evime bohem tarzda dokunuşlar ekleyeceğimi daha önce yazmıştım. Ancak her zaman planlar tutmayabiliyor. Bazen hayal ettiğimiz gibi olmuyor. Üstteki iki resim evimin yazlık hali.
 Alttaki resimler ise yeni konuma uygun yerleştirilmiş şekli. Aslında herşey annemin çeyizimde verdiği yörük halısını, artık evimde saklamam için bana geri vermesiyle başlamıştı. Bende o halının içindeki renklere uygun tonlarda kadife, kırlentlik ve minderlik kumaşlar almıştım.  Bu gün minder ve kırlentler dikilip bitince evi güzelce bir süpürüp çok hafif olan mobilyalarımı iteleyerek (aslında bu halde bunu yapmamalıydım ancak aklıma gelince duramıyorum)  konumlarını değiştirdim. Çok işlek bir caddeye bakan fransız pencerenin önünü açıp oraya minderimi yerleştirdim.


 Minderinde kırlentlerinde bir yüzü mavi bir yüzü kiremit rengi kadifeden. Bir kenarına gizli fermuar geçerek diktim.

 Ben halının, eve bohem bir hava katacağını zannetmiştim. Ancak ya ben bohem tarzı yanlış yorumlamışım yada benim eşyalar halıyı aralarına kabul etmek istemedi. O yüzden bu fotolardan sonra halıyı kaldırıp yine eski halıyı serdim.
Ve yine eski, kahverengi ve tonlarının hakim olduğu dekorasyona geri döndüğümde minderin ve kırlentlerin mavi yüzleri eve daha bir uyum sağladı. Sadece ev kışlık konuma geçti ve yeni bir minderim ve kırlent yüzlerim oldu. Ve bir de fazlalık değerli bir halım.
HERKESE MUTLU, UMUTLU, KEYİFLİ GÜNLER::)))

Hiç yorum yok: