12 Ekim 2014 Pazar

ERKEK TRİKO

 Yine sevgili eşim için ve yine aynı kalıbı kullanarak bir triko diktim. Bu defa omuz kısımlarına, deri taytımda kullandığım kumaştan kullandım. Kumaşı cuma günü pazardan alıp cumartesi günü kesip bu günde diktim. Eline aldığında verdiği tepki aynen şöyleydi; '' valla artık sen olmuşsun, aferim!''.
Yine bir kaç sipariş aldım ve hepside koyu renk. Fakat bu gün, bu trikoyu dikerken makinemin lambası bozuldu. Neyseki kendim değiştirebiliyorum. Daha önce de yapmıştım. En kısa zamanda o problemi halledip siparişlerimi bitirmek ve havalar soğumadan dekorasyon fikirlerimi hayata geçirip havalar soğuyunca da radyatörlerin önünü açacak şekilde evimi dekore etmek gibi fikirlerim var. Son halini buradan paylaşmak için sabırsızlanıyorum.
Herkese sevgi mutluluk dolu günler dilerim.

Hiç yorum yok: