15 Eylül 2014 Pazartesi

YEŞİL PARKA 2

 Ben bu adım adım dikme projelerini özellikle kendimi sıkıştırmak için yapıyorum. O yüzden bu gün okulların açılması, kızın okula götürülüp getirilmesi, öğretmenle görüşme, okulun ilk gününe özel, kıza güzel yemekler yapma gibi önemli işlerimin arasına, birde daha önceden kesmediğim parçaları ekledim. Astarı kestim. Ayrıca cep, yaka ve kapşon parçalarını kestim. İlk olarak seyyar olmasından dolayı kapşonu halletmek istedim.  İki ayrı parça olarak göz kararı kestiğim kapşonları öncelikle birbirine diktim.
 Üst resimde yeşil olan parçadan nerden nereye kadar diktiğim daha net belli. Ayrıca kürkü ön kısmı kaplayacak uzunlukta kesip ikiye katladım. Tüyleri dışta kalacak şekilde, yeşil olan kapşon parçasının yüzüne uç kısımları kumaşla kıyı kıyıya gelecek şekilde iğneledim.

 Daha sonra astarı da diğer kapşon parçasıyla yüz yüze gelecek ve de kürkü araya alacak şekilde iğneleyip diktim. Son olarak alt kısmını da, orta kısmında çok küçük bir açıklık kalana kadar dikiyorum. Ve o kısımdan kapşonu çeviriyorum.
Bu günlük kapşon işi de tamam sayılır. En kısa zamanda astar bitirilmeli, cepler ve yaka ve tabiki tüneller halledilmeli. Aparatlar takılmalı. O aparatları takmak için bir sürü şeritler dikilecek filan. Yani bu parkayla daha işimiz var. Bu ikinci yeşil parka yazımdı. Bakalım kaçta bitecek..

Hiç yorum yok: