26 Eylül 2014 Cuma

YENİ KUMAŞLAR:))

 Aslında kumaşlarımın renkleri hiç kendi renkleri gibi çıkmamış ama ben yinede paylaşmak istiyorum. En üstteki; bir kalem etek yada kapri çıkacak kadar, hafif esnek kot. Altındaki ise yazlık, kısa bir elbise yada kısa kollu bir gömleğe yetecek, ince kot. Onun altındaki çok esnek pantolonluk kot. En alttaki siyah scuba. Bir kısa elbise çıkacak kadar. Aynı kumaştan geçtiğimiz sezon bir müşterime dikmiştim. Elimde hiç kalmadığı için çok üzülmüştüm. O yüzden tekrar bulabildiğime çok sevindim.
Bu kumaşlarım için instagramda sabahtan beri harika yorumlar aldım. Üstteki kumaşı özellikle açtım. Tüm deseni görebilmeniz için. Neredeyse çerceveletip kocaman bir tablo gibi duvara astırasım var. O derece sevdim. Papağanlı kumaşı ise bu yıl bir türlü uyamadığım flamingo modasına az da olsa yaklaşabilmek için aldım. Pamuk saten. Diğer pembe küçük çiçekli kumaş ise kızımın odası için bir şeyler olur herhalde...
  Yeni postlarda görüşmek üzere... Size küçük bir haberim olacak....

Hiç yorum yok: