8 Aralık 2013 Pazar

KARARSIZIM

 Geçen yıl aldığım bu kazağın üzerimde hiç iyi durmadığını düşünüyordum. Bir kaç gün önce onu DIY projesi olarak kullanmak üzere kaldırmıştım. Ve sonra geçen gece aklıma onu siyah kalın penye- jarse arası kumaşlarımdan biriyle kombinlemek geldi. Kalkıp hemen kestim. Niyetim bu kumaşı kol olarak kullanıp siyah kumaşı da beden yapıp önüne yine bu kumaştan aplike bişeyler hazırlayıp spor ama şık bir sweatshirt dikmekti. Ama siyah kumaşı keserken ne hikmetse elbise kesmeye karar verdim.
  Bu arada yanlış kestiğimi düşünenler için söylüyorum trikonun boyunu en olarak kullanarak yanlış kesim yapmışlar. Ben bu şekilde kullanarak onların yanlışını düzelttim.
Sonuçta ortaya böyle bir şey çıktı. Üzerimde duruşu da gayet iyi ama neden bilmem sevemedim. Trend durmadı. Eksiklik var sanki. Önüne aplike yapsam ne yapacağım onu bilemedim. Tıkandım. Sizin bir fikriniz olursa yazarsanız çok sevinirim. HERKESE BOL DİKİŞLİ GÜNLER.

Hiç yorum yok: