22 Aralık 2013 Pazar

HAFTA SONU

 
 Merhaba.. Çok yoğun bir hafta sonunun ardından nihayet en sevdiğim hafta içi günlerine kavuşabildim. Cumartesi günü kızımla biraz dolaştık. Önce Çanakkale Mehmet Akif Ersoy Halk Kütüphanesi'nden kitaplarımızı değiştirdik. Daha sonra hemen yanında bulunan çocuk sokağında biraz oynadık.
  Bu arada en sevdiğim montum haline geliveren ve beni olduğumdan da  ince gösteren montum,resmen üzerime yapıştı, çıkaramıyorum. Kendi emeğime olan saygımdan olsa gerek kendi diktiğim herşeyi çok severek giyiyorum.
Pazar günü ise çok kalabalık misafirlerimiz vardı. Kızımla birlikte onları ağırladık. Uzun zamandır denemek istediğim şerbetli kurabiyelerden yaptım.  Beklediğimden çok daha iyi oldu. Tarifini buradan aldım. Şimdi artık çok sevdiğim dikişlerime vakit ayırmaya gidiyorum. HOŞÇAKALIN...

Hiç yorum yok: