22 Ağustos 2016 Pazartesi

HALI BİLE DİKTİM:))

 Sevgili dikiş sever dostlarım, dikiş aşkı hepimizi öyle bir sarmış ki, neredeyse ayakabılarımız dışında tüm giydiklerimizi kendimiz diker olduk. Ben gardrobumdaki eksikleri fazlasıyla giderince, evdeki kumaş stoklarımı nasıl eritirimin derdine düşüp dekorasyon konusuna meylettim. Ve masa örtüsü filan derken bir de halı diktim. Halı dikilmez olsa olsa dokunur diyen arkadaşlarım, evet bizim yörede halı dokuyan akrabalarım var, hatta benım dokuma tezgahına oturup bir kaç ilmek atmışlığım bile var ama ben bu halıyı diktim. Şöyle ki evde duran bir metre boyunda,  1,50 genişliğinde bir peluşum vardı. Pazara gelen ucuz tuhafiyecimizde satılan 1 metre eninde 1,80 boyundaki kaydırmazı 3.5 tl gibi komik bir fiyata aldım ve ikisini birbirine güzelce iğneleyip fazla olan kısmı çıkarıp kenarlarını uygun bir renkle zikzak geçtim. Peluşum üzerine toz toplamayan çok kaliteli yumuşak bir pelüşmüş. Neredeyse bir aydır üzerini her gün zevkle süpürüyorum. Öte yandan orta kısımlarını silikon ile yapıştırmış olsam çok daha iyi olurmuş ama pek önemli değil. 
Rengi de sütlü kahve tonu kullanışlı bir renk. Şuan halı kızımın odasında ikamet ediyor. Kışın holde olması muhtemel..

Hiç yorum yok: