28 Nisan 2016 Perşembe

BEYAZ PUANTİYE DOKULU BLUZ

Resim yazısı ekle

 Umutsuz ev hanımı bloggerrınızdan sizlere kocaman bir merhaba. Yine bir, eş ve çocuk işe gönderilip bebek uyutulup çay mı içsem ki yoksa blog için fotoğraf mı çeksem ki karmaşası içinde her ikisini birden yapmaya çalıştığım bir günde çekildiğim fotolarla sizlerleyim.

 Yine anneciğimin hediyesi, kendinden puantiye dokusu olan bu güzel kumaşımı, yine temel bluz kalıbıma minik bir A pile vererek bu basit bluza çevirdim. Yakasını oyabildiğim kadar oydum. Yani ne çok açık ne çok kapalı. Şöyle kolye takmalık bir bluz olsun dedim. Altında yine kendi dikişim çiçekli pantolonumla kombinledim. Tam bahara uygun çok cici bir bluz oldu. Beyaz parçalara daha çok ihtiyacım var. Zira kendileri anahtar parça oluyorlar..Önümüzdeki günlerde bu tarz uzun kollu baharlık bir bluz ile buralarda olmayı planlıyorum. SEVGİLER....

Hiç yorum yok: