13 Eylül 2015 Pazar

EN BEN ELBİSEM

 Öncelikle bu elbise  bazı aksilikler sonucu bu şekilde oldu ama çok çok iyi oldu. Geçtiğimiz yıl sırtı pencereli elbisemi dikince aklımdan geçen, ''keşke düz, siyah bir kumaştan olsaydı'' olmuştu. O yüzden bu yıl 30 Ağustosta  akrabamızın düğünü için düz, siyah, kalem bir elbise kestim. Ve o elbisenin kol oyuntusunu göğüse doğru sivri bir şekilde kesip İNG'de gördüğüm bir modele benzetmeye çalıştım. Bunu yaparken vücut tipimle ilgili aklımda bazı kaygılar vardı ki elbiseyi giydiğimde bu kaygıların hiç de yersiz olmadığını anladım. Benim dar omuzlarım ve geniş kalçam o modelle daha daha bir vurgulanmış, resmen yürüyen bir armuta dönmüştüm. Bir kaç günlük  düşünme süresinden sonra elbiseyi koltuk altlarından kestim ve üst kısım için tekrardan kestiğim normal bir robayı elbiseye sadece koltuk altlarından tutturup ön ve arkadaki açıklıkları içe çevirerek bu görünümü elde ettim. Çok fazla açık olmamasına rağmen çok frapan bir görüntü verdi. Yani kısacası ben elbiseme bayıldım, inşallah sizde beğenirsiniz:))




Hiç yorum yok: