4 Eylül 2015 Cuma

DİKMEK İSTEDİKLERİM

 Bu günlerde biraz tatsızım. İki çocuğun bakımı ile ilgilenirken hiç dikiş dikememenin üzerine, eşimin yaşadığı trafik kazası sonucu, arabamın pert olması ve eşimi kaybetme korkusu da eklenince iyice tadım kaçtı. Neyseki bir arada ve sağlıklıyız. Ama yine de son zamanlarda enerjimin tükendiğini hissediyorum. O yüzden biraz nette dolaşıp dikmek istediklerimi sizlerle paylaşayım dedim. İlk olarak bu iki salaş triko var. İkisininde kumaşı elimde mevcut. Hatta kurban bayramı için dikebilirim vaktim olursa.

 Bir de bu yıl muhakkak dikmem gereken kaşe salaş sıcacık bir kaban. Renk konusunda tam karar veremedim ama açık bir gri hem çabuk kirlenmez hemde kışın kasvetli havasına karşı beni korur.

 Bu colorblok kabanlarda gayet hoş.
 Şöyle orjinal renkte bir adet kabanım da olsa hiç fena olmaz hani.
Yada oversıze bir kaban dikip belini bazen kemerli de kullanabilirim. Tabi ben eskiden bunları sırf zevk için dikerdim ama şimdi ihtiyaç olduğu için dikmek isterken vakit yetmezliğinden dikemiyorum. Bakalım yavaş yavaş. Benden bu kış fazla hayır gelemeyecek sanırım. Neyse sağlık olsun.. Herkese mutlu, sağlıklı, sevdikleriyle bir arada olduğu günler diliyorum...

Hiç yorum yok: