7 Temmuz 2015 Salı

BİR ŞORT VE BİR TİŞÖRT

 
 
 Yaz gelince pantolonlar insana fazla geliyor. Şortlar ise boyları sebebiyle her ortama uymuyor. Bende bu yüzden tam istediğim boyda, cepli, fazla bol olmayan bu şortu diktim bu yıl. Çok kullanışlı oldu. Bakkala, markete, çarşıya, denize ve de köyümde yaşlı ziyaretlerine giderken bile giydim. Bu desenleri, bu yıl şortlarda birkaç markada görünce hemen evdeki kumaşımı yere yatırdım. Üzerine de en sevdiğim pantolon kalıbımı yerleştirip bacak kısmını hafif bollaştırarak çalıştım.



 Tişörtüm ise kalıpsız kesim. Sadece omuzlarında açıklıklar bıraktım ki yaz günlerinde siyah iyice boğmasın. Son zamanlarda çok fazla desenli kumaş alıp diktiğim için kombin yapmakta zorlanmaya başladım. Bu yüzden bu yıl özellikle desensiz kumaşlar kullanmaya gayret edeceğim.

Hiç yorum yok: