23 Şubat 2015 Pazartesi

LOHUSA GECELİĞİ VERSİON 2

 Aslında bu kadar hazırlanmasam daha iyi, ama nedense ilk bebeğimde ihtiyaç duyup bulamadığım herşeyi, vakit varken dikmeye çalışıyorum. Değişik bir emzirme olanağı sağlayan bluzları Pinterestte çok gördüm. Ve hemen kendime lohusa geceliği olarak tasarladım. Bunun için öncelikle düz bir arka, eğer kollu istiyorsanız kol ve biri üst biri alt kısım olacak şekilde iki ön kestim. Önlerden biri göğüsleri kapatacak şekilde, diğeri ise yine göğüsleri kapatıp alta uzanacak şekilde. Zayıf bir anlatım oldu sanırım ama yukarıda ortadaki parçalar önü oluşturuyor.
 Ben kumaşımın içindeki, çok hafif bulunan  kırmızılıklara uyum sağlaması ve biraz renk vermesi için, penye olan kumaşıma, yine mercan renk penyeden çift kat şerit geçtim. Özellikle şeritleri hafif asılttırarak geçtim ki göğüs kısmını daha iyi toplasın.
 Daha sonra bu şekilde üst üste koyduğum ön kısımların üzerine sırt kısmı, yüzü yüze bakacak şekilde yanlardan ve omuzlardan diktim.
Alt kısımda kalan kırmızı şeritin içine aşağı düşmemesi için birde  lastik geçtim. Yakaya ve kol uçlarına da yine mercan şeritlerden geçtim ve etek ucunu yapışkan tela ile kapatıp çift dikiş ile bitirdim.

Bu şekilde bir adet daha lohusa geceliği edinmiş oldum. Diğerini ise buradan görebilirsiniz. Bu aralar o kadar çok şey diktim ki diktiklerimi şöyle bir üst üste koysam minik bir yığın oluşur. Sanırım doğum yaklaştıkça korkudan ve kaygıdan dikişe sarıyorum. Ayrıca doğum sonrası dikemezsem diye bir kaygı da beni daha bir tetikliyor. Yavaş yavaş hepsi burada olacak. Şimdilik hepinize SEVGİLER...

Hiç yorum yok: