2 Şubat 2015 Pazartesi

KAZAYAĞI SWEATSHİRT

 Bazen bakıyorum ki; o akşam giymek için kıyafetim kalmamış ya da olanları beğenemiyorum, işte sırf o tip akşamlarda giymek için, bir iki saatin içinde, basit bir bluz dikiveriyorum.  Bu da onlardan biri. Geçtiğimiz cumartesi akşamı apartman toplantımız vardı. Bende hafif hafif hastalığa yakalanmak üzere olduğumdan üşüyordum sanırım. Bu yumuşacık, çift kat, kazayağı desenli, azıcık kumaşımı yere yaydım ve baktım ki bir ön ve arka çıkıyor. Hemen biçtim. Yine basit kesim, kol oyuntusuz. Başka bir düz siyah kumaştan da kol, yaka bandı ve korsajını kestim. Kumaş uçları atmadığı için parçaları birbirine birleştirmek yetti. Ve akşama misafirlerimi bu şekilde ağırladım. Aslında ovresıze denen çok rahat bir sweatshiırt oldu ama tabi malum durumumdan dolayı bende pek dökümlü durmuyor şimdilik.

Hiç yorum yok: