8 Mart 2014 Cumartesi

PİJAMA

 Çok uzun boylu bir kadın olmadığım halde yıllardır aldığım her pijamada sorun yaşadım. Her kalitede pijama aldım ancak ya çekti ya bol geldi. Derken geçen gün, ''neden kendim dikmiyorum ki?'' diye düşündüm. Elimdeki penye kumaşlara göz gezdirirken aklıma iki yıldır dolap bekçiliği yapan penye bluzlarım geldi. Hemen uygun renkler kombinlendi. Bluzun açık olan yakası ve kısa olan boyu, pantolon kısmını diktiğimiz kumaşla kapatıldı ve ta..tamm..
 Pantolon kısmının dikimi ise basit bir hile ile kolaylaştırıldı ve bir saati bulmayan bir sürede dikildi. Şu anda eimde bu şekilde kombinlenmeyi bekleyen bir pijama projesi daha var..

İşte benim bahar pijamalarım. Tam istediğim model ve bollukta. Rahat, sağlam dikişli ve şık. Kumaşları önceden yıkanmış olduğu için çekme bollaşma ve solma derdi de yok.
   Herkese bol dikişli, bol fikirli günler..

Hiç yorum yok: