27 Şubat 2014 Perşembe

İKİ RENK MANTO

Kış bitip bahar yüzünü gösterirken, bende sevgili kız kardeşim için bu mantom(su) yu dikerek, artık kış sezonunu kapatıyorum. Evde bulunan kalın, esnek dokulu, siyah beyaz, petek desenli kumaşımı beden olarak kullandım. Kollarına ise bildiğimiz siyah, çelik örme kullanarak, uzun hırka şeklinde yola çıkan parça, son anda astarlanarak mevsimlik bir mantoya dönüştü. Sadece klapasında tela kullandığım için hafif bir parça oldu. Bir ara üzerinde fotoğraflayıp tekrardan yayınlarım. İşin tuhaf yanı ise bu kalıbı Burda Dergisi şifon bir bluz için kullanmıştı. Ben ise aynı kalıptan trikolar, montlar, ceketler, gömlekler diktim. Hepsinde de iyi bir sonuç elde ettim. 2004-10 sayılı Burda Dergisinin 115 nolu modeli.
 Bu sabah iki dakikamı ise geçtiğimiz günlerde kapanmak üzere olan bir takı mağazasından aldığım bu kolye ve bileklikten yeni bir kolye yapma işine ayırdım. Şu el şekli çok hoşuma gidiyor. Kumaş kısımları teşhirde deforme olmuş bilekliği ve uzun sarı zinciri olan kolyeyi zaten alırken, bu şekilde birleştirip kolye yaparım diye almıştım.
İnternetten seçtiğim ve kız kardeşimin hediyesi olan alttaki kolyemle birlikte iki yeni kolyem oldu. Mevsimlerin en güzeli İlkbahar bana olduğu gibi size de güzellikler, mutluluklar getirsin. Elimizdekilerin kıymetini bilmek, şükretmek, koşturmak, yorulmak hayattaki en güzel şeyler bence..
Sağlıklı, güzel, keyifli günler dilerim.

Hiç yorum yok: