19 Nisan 2015 Pazar

SON DİKİLENLER VE KIZIMA DANTEL ELBİSE

 Son yayınlarımda doğum korkusu sardıkça dikişe yöneldiğimi ve kumaş stoklarımı neredeyse eritircesine diktiğimi yazmıştım. Bu sabah son iki haftadır diktiklerimi güzelce katlayıp fotoğrafladım ve toplu olarak gözler önüne sermek istedim. Genellikle kalıpsız yada en çok kullandığım basic bluz kalıbımı kullanarak diktiğim, penye kumaş kullanarak yaptığım işler. İçlerinde hediye amaçlı yapılanlarda var, ihtiyaçtan doğanlarda var, emek gerektirenlerde var. Örneğin kızıma diktiğim bu dantel görünümlü elbise en çok emek harcadıklarımdan.
   Doğum sonrası için neler yapabilirim diye düşününce, eğer kısmetse yapacağımız kırk mevlüdünde kızım ne giyecek diye bu elbiseyi tasarladım. Dış kısmı için tam kloş dantel ,astarı için ise yarım kloş penye kullandım. Ayrıca kollarda transparan bir görüntü olsun diye özellikle astar kullanmadım. Kalıp olarak yine kızımın evde bulunan bir tişörtünü kullandım.

Etek ve kol uçlarını önce paça yapıştırıcı tela ile yapıştırıp daha sonra tek dikiş ile sabitledim. Diğer projeler de yine ilerleyen günlerde ayrıntıları ile burada olacaklar kısmetse. :))

Hiç yorum yok: