12 Mart 2015 Perşembe

LACİVERT KAPRİ VE BASKILI TİŞÖRT

 Son yayınımda paylaştığım baskılı tişörtün, üzerimdeki halini sizlerle paylaşmadan önce, kesilmiş halde bekleyen lacivert esnek kot kumaştan kendime birde kapri dikiverdim. Aslında ben kapri pantolonları hiç sevmem ama kumaşımın parça kumaş olmasından dolayı mecburen bu boyda oldu. Bana inat soğuk giden havalarda böyle yaz esintileri taşıyan kıyafetler dikerek sıcak havalara duyduğum özlemi gidermeye çalışıyorum.
Pantolon; yine fermuar efekti verilmiş, geniş penye korsaj ile kullanım kolaylığı sağlayan, dikimini burada anlattığım basit pantolonlardan.
   Sanırım artık son ayların yorgunluğu çöktü üstüme. İnanın dikiş dikmek ve blog yazmak en sevdiğim hobimken beni yoran eylemler halini aldı. Ama yinede burdan uzun süre ayrı kalmak istemiyorum.
Hepinizi ilgiyle ve beğeniyle takip ediyorum. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: