28 Kasım 2014 Cuma

TRİKO MONT

 Satırlarıma başlamadan önce, benim bu güzel montla kavuşmamı sağlayan değerli arkadaşım ByAntigone'ye, bana bu güzel kumaşları hediye ettiği için teşekkürü bir borç bilirim.
 Geçen haftaki blogger buluşmamızda sevgili arkadaşım ByAntigone bana bu güzel kumaşları hediye etmişti. Aslında o kumaşları tanıttığım bir yazı yazmak istemiştim fakat, hafta içi çok sıkışık günler geçirdiğim için bir türlü fırsat bulamamıştım. Geçtiğimiz perşembe gecesi dışı triko, içi kendinden astarlı bu güzel kumaşı yere yayıp bakarken, aklıma eşimin eski bir sweatshirt'ünü keserek elde ettiğim kalıp geldi. İçgüdülerime güvenip sadece omuz kısmındaki küçük parçaları deri kullanarak diğer parçaları bu kumaştan kesip bu montu oluşturdum. Kumaş o derece asil bir duruşa sahipti ki hangi kalıbı kullansam zaten güzel olucaktı. En nihayetinde hamile giyim için uygun olan oversıze bir montum oldu. Kumaşın astarlı ve ütü istemeyen yapısı sayesinde ve tabiki tela da istemediğinden bir gecede bitiveren bir mont sahibi oldum.
 Omuzlarda kullandığım deri kısma arkadaşlık etmesi açısından cep ağızlarında da deri şeritler kullandım.
 Yaka için ise ayaklaı yaka gömleğimin sadece ayak kısmının kalıbını genişletip uzatarak kullandım. Çıkan sonuca ben tek kelimeyle bayıldım. Ayrıca kolay olması ve dikim aşamasında sıkıntıya sokmaması yüzünden ayrı bir sevdim. İki gündür üstümden çıkarmıyorum. Ve sanırım bu kış gardrobumun gözbebeği olucak. Sevgili ByAntigone'ye tekrar teşekkürler.

Hiç yorum yok: