10 Ağustos 2016 Çarşamba

LACOS KOL DEKOLTELİ ELBİSE

 Bu elbisenin kumaşını sevgili arkadaşım BYANTİGONE vermişti. Lacoste tişörtlerinde kullanılan kumaş. Biliyorum bu kumaşı görünce akla gelen ilk model önden patlı, düz bir elbise ama ben değişik bir şey yapıp kol dekolteli bu elbiseyi yaptım. Düz bir tişört kesip kollarını ekledim. Daha sonra kafama göre kolların üst kısmını oydum ve kendinden içe çevirdim. Etek kısmını ise yine herhangi bir kalem eteğimi kalıp olarak kullanarak kestim. Daha sonra etek ile bluzu birleştirdim ve iç kısma bir tünel yaptım. O tünelden eski bir kıyafetimden çıkardığım gold simli kordonu geçirdim.
Model olarak çok sevdiğim ve beğendiğim bu elbisenin kusurunu söylemeden geçemeyeceğim. Lacos penyelerin pek esnemediğini, esnedikten sonra da eski formuna dönmediğini az çok tahmin edersiniz. Benimde küçük oğlumla uğraştığım ve emzirme dönemimde olduğum şu halimde elbiseyi üzerimde çok fazla deforme ediyorum. O yüzden hemen her gün yıkamak gerekiyor. Çünkü kumaş sadece yıkanınca eski formuna dönüyor. 
Dikişle dolu günler dilerim. Zira ben bu ara biraz soğudum dikişden...:((

Hiç yorum yok: